Путешествие в матеметику

Автор: Пользователь скрыл имя, 03 Ноября 2011 в 21:40, творческая работа

Описание работы

Задачы: пашыраць веды аб навакольным асяроддзi, вучыць адгадваць загадкi,жарты; замацоуваць веды аб геаметрычных фiгурах, вучыць будаваць ix з палачак, складаць вобразы з геаметрычных фiгур на аснове здымкау, вызначаць форму прадмета; лiчыць у межах 10; развiваць у дзяцей памяць, увагу, мысленне; выхоуваць самастойнасць, iнтарэс да матэматыкi.

Работа содержит 1 файл

Падарожжа у матэматыку.docx

— 51.27 Кб (Скачать)

 Падарожжа у матэматыку 

 Задачы: пашыраць веды аб навакольным асяроддзi, вучыць адгадваць загадкi,жарты; замацоуваць веды аб геаметрычных фiгурах, вучыць будаваць ix з палачак, складаць вобразы з геаметрычных фiгур на аснове здымкау, вызначаць форму прадмета; лiчыць у межах 10; развiваць у дзяцей памяць, увагу, мысленне; выхоуваць самастойнасць, iнтарэс да матэматыкi.

 Афармленне  групы: вобразы лабiрынтау, геаметрычных фiгур, таблiцы з заданнямi, яkiя выкарыстоуваюцца на занятку. Крэселki пастаулены так, каб атрымауся нос карабля. У цэнтры — мачта з флажком i штурвал.

Ход занятку

 Дзецi уваходзяць у групу, перад iмi выхавальнiк у вобразе каттана.

 Каштан. Дзещ, сёння я запрашаю вас у падарожжа па краiне Матэматыка. Вы жадаеце там пабываць? Гэта цудоуная краiна складаецца з

невялiкiх астраукоу, на кожным з ix жывуць казачныя чараунiкi. Iм вельмi падабаецца загадваць дзецям загадкгi. Я думаю, што усе вы палюбiце: матэматыку i гэта падарожжа будзе для вас вельмi цiкавым. (Дастае лicт паперы.) Вы бачыце на лiсце кропкi з лiчбамi. Ix па парадку трэба злучыць пам1ж сабой, i мы убачым, што у нас атрымалася. (Дзецi выконваюцъ за данне.)

 Што гэта? Правiльна, карабель. На iм мы з вам1 i паплывём у краiну Матэматыка.

 (Каля  мачты з флажком  становiцца дзiця, на iм бесказырка, матроска, каунер).

 Каштан. Матрос, падняць флаг, карабель да адплыцця гатовы!

 Дзiця. Ёсць падняць флаг, карабель да адплыцця гатовы!

 Каштан. Дазваляю прыняць гасцей на борт карабля. (Дзецi садзяцца на крэселкi.) Поуны наперад!

Матрос. Ёсць поуны наперад!

Каштан. Вось i прыплылi мы на вострау Загадкi

 Чараунiк. Добры дзень, дзецi! Я — чараунiк, гаспадар гэтага вострава.

  (Дзецi выходзяць, аглядаюцца, знаходзяцъ кветкi, на пялёстках яkiх напiсаны загадкi.)

Ясь i Стасъ з вясёлым смехам

Беглi па арэхi з мехам.

  Колькi хлопцау? (Два.)

У лес зайшла Марынка,

А за ей — 1рынка,

Потым зайшоу Iгнam.

Колькi ycix рабят? (Тры.)

У садку гуляу паулiн,

  Падышоу яшчэ адзiн.

  Два паулiны за кустамi. Колькi ix, лiчыце самi?

      (Чатыры.)

Вось  грыбочкi у гаечку

У капялюшыках стаяць:

Два грыбочкi, тры грыбочкi...

  Колькi разам можна узяць?

        (Пяцъ.)

 Каштан. Малайцы, дзецi! 3 загадкамi вы справiлся. А зараз адкажыце на пытанi чараунiка вострава Загадкi:

Кольki сонейкау на небе?

Кольki вочак у савы?

Кольki агеньчыкау у светлафора?

Кольki колау у машыны?

 Каштан. А зараз адпрауляемся далей. (Гучыць музыка.) Мы з вaмi падплылi да вострава Геаметрычныя фiгуры.

 Чараунiк. Добры дзень, хлопчыki i дзяучынki! 3 вамi гаворыць гаспадар вострава Геаметрычныя фiгуры. Каб ступiць на яго, выканайце мае заданнi:

Якая тут фiгура? Колькi ix?

 Колькi спатрэбiцца палачак, каб вылажыць два трохвугольнiка?

 Колькi спатрэбiцца палачак, каб атрымауся адзiн квадрат?

3 якiх фiгур пабудаваны домiк?

 Складзiце з пяцi палачак два трохвугольнiкi.

 Чараунiк. Малайцы, дзецi! Вы правiльна выканалi мае заданнi. Калi ласка, запрашаю на мой вострау. Ведаеце, мае лепшыя сябры апынулiя у бядзе i чакаюць вызвалення. Вазьмiце пакет, ускрыйце яго i вы даведаецеся, як iм дапамагчы.

    Каштан  (ускрывае пакет i чытае).

      Гульня «Танграм».

  (Дзецi складаюцъ вобразы з геаметрычиых фiгур на аснове здымка. Заданнi iдывiдуальныя для кожнага  дзiцяцi.)

Каштан. Нам ужо час адплываць.

 Чараунiк. Дзякуй, дзецi, за дапамогу. Да пабачэння!

 Каштан. Шлях наш ляжыць на вострау Лабiрынт. (Гучыць музыка.)

 (Iдывгдуальныя заданнi дзецям — лабiрынты на паперы.)

 Каштан. Нам, на жаль, пара паkiдаць вострау i вяртацца у дзiцячы сад. Падняць якар!

Матрос. Ёсць падняць якар!

Каштан. Поуны наперад!

Матрос. Ёсць поуны наперад!

 Каштан. Вось мы i вярнулiся з падарожжа у краiну Матэматыка. Цi хацелi б вы яшчэ там пабываць? (Адказы дзяцей.) Будзеце вы у гэтай краiне яшчэ не раз, не хвалюйцеся, мае маленьkiя падарожнiкi! 

 

 

 

КОНСПЕКТ  ЗАНЯТИЯ С ДЕТЬМИ

ГРУППЫ  «ПОЧЕМУЧКИ» (3—4 лет) И ИХ РОДИТЕЛЯМИ ПО ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ  МОДЕЛИ «ПЕРВЫЙ ШАГ»

 Цель: дать детям представление о весне; учить сравнивать времена года, отмечать характерные признаки; развивать цветовое восприятие (весна зелёная); учить воспринимать содержание сказки, мотивированно оценивать её; продолжать развивать речь, отвечая на вопросы; продолжать совершенствовать сенсомото-рику. закреплять порядковый счёт в пределах пяти; учить передавать настроение через рисунок, проявлять творческую инициативу; воспитывать бережное отношение к природе; учить рисовать красками; учить добру, трудолюбию, умению работать малыми группами.

 Предварительная работа: наблюдение за весенними явлениями, игры на определение явлений в природе; повторение цветов предметов.

 Участие родителей: изготовление картинок к весенней сказке. Работа в центрах, игры с детьми.

 Материал: набор цветов, ленточки (зелёные, жёлтые, голубые), силуэт солнышка, картина «Весна», карточки со словами «весна», зелёный шарик, фломастеры, листы бумаги, набор цифр, краски, гуашь зелёного цвета, вода, салфетки, кисточки, морковь.

Утренняя  встреча

 Воспитатель входит в группу вместе с девушкой в зелёном  наряде с веночком на голове.

 Воспитатель (В.). Какая красивая у нас в  гостях девушка! Посмотрите на неё. Как  вы думаете, на какое время года она  похожа? (На весну). Посмотрите, сколько весёлых, ярких красок-лучиков она принесла (показывает ленточки в веночке — дети называют их цвет).

 Весна. Доброе утро, друзья! Какое оно сегодня чудесное! По лесам я ходила, цветы и деревья будила, птичек приглашала поскорей прилететь. Вот и к вам в гости зашла.

 Дети. Здравствуй, Весна! Мы рады видеть тебя! Дарим тебе свои улыбки и хорошее настроение!

 Весна раздаёт детям  свои ленточки.

 В. Оглянитесь вокруг — Весна украсила группу красивыми цветами. Какого цвета этот цветок? А этот? Этот цветок оранжевый, и поэтому он будет дружить с оранжевыми ленточками. Давайте с вами поиграем.

Игра  «Найди свой цветок».

 Весна звенит колокольчиком, все бегают, веселятся, радуются. Как только колокольчик  замолкает, дети с ленточками делают кружок вокруг своего цветка (такого же цвета, как и ленточка).

Информация о работе Путешествие в матеметику