Автор: Пользователь скрыл имя, 07 Февраля 2013 в 07:53, контрольная работа
Research is the basic tool of marketing. A research must determine what customer’s needs are. Marketing experts have developed techniques for determining the needs of prospective customers. It is done by way of market segmentation.
How can market segmentation be of help to manager who wants to develop a new product? Every market can be divided into segments or, in other words, into separate groups of consumers.
First there are demographic factors like age, income, educational backgrounds, occupation, size of family, type of home and neighbourhood, ect.
Переведите письменно текст Market segmentation.
Research is the basic tool of marketing. A research must determine what customer’s needs are. Marketing experts have developed techniques for determining the needs of prospective customers. It is done by way of market segmentation.
How can market segmentation be of help to manager who wants to develop a new product? Every market can be divided into segments or, in other words, into separate groups of consumers.
First there are demographic factors like age, income, educational backgrounds, occupation, size of family, type of home and neighbourhood, ect.
Then there are psychographic factors- the customer’s opinions and interests, hobbies, vacation sports, favourite sports, ect.
Then the product is compared with the goods already established in the market by quality and quantity standards.
To be a success you mast be ahead of your competitors.
Competition never stops. That’s why market segmentation must newer stop as well. It should be on a permanent basis. The introduction of a pioneer product can immediately change the composition and number of a consumer grouping.
Исследования – это основной инструмент маркетинга. Исследования должны определить потребности клиента. Маркетинговые эксперты разработали инструкции для определения потребностей потенциального клиента. Это делается путём сегментации рынка.
Как сегментация рынка может помочь менеджеру, который хочет разработать новый продукт? Каждый рынок можно разделить на сегменты или другими словами, в отдельные группы потребителей.
Во- первых демографический фактор- возраст, доход, образование, оккупации, размер семьи, тип дома, окрестности и т.д.
Затем психографические факторы- мнения клиентов и интересы, хобби, отдых, любимые виды спорта и т.д.
Затем продукт
сравнивают с товарами, уже созданными
на рынке по стандарту,
Конкуренция никогда не останавливается. Сегментация рынка никогда не должна остановиться. Она должна быть на постоянной основе. Введение нового продукта может немедленно изменить состав и количество потребительских групп.
Ответьте письменно на вопросы.
1 How are customers needs determined?
2 What is understood by market segmentation?
3 Why should market segmentation be made on a permanent basis?
1 It is done by why of market segmentation.
2 First there are demographic factors like age, income, educational backgrounds, occupation, size of family, type of home and neighbourhood, ect.
3 The introduction of a pioneer product can immediately change the composition and number of a consumer grouping.
Переведите предложения,
1 You are hurry up not to be late.
2 Have you ever been of London?
3 They had to finish work till Monday.
4 Little are making a lot of noise.
1 Вы должны поторопиться, чтобы не было поздно.
2 Вы когда- нибудь были в Лондоне?
3 Пришлось завершить свою работу до понедельника.
4 Маленькие дети создают много шума.
Переведите предложения и укажите время и залог глагола- сказуемого в каждом предложении.
1 The temperature of liquid raised by heating.
2 A new power station has been built.
3 He obtained result of the experiment.
4 Her brothers speaks English perfectly.
1 Температура жидкости увеличивается при отоплении.
2 Построена новая радиостанция.
3 Он получил хорошие результаты эксперимента.
4 Её брат отлично говорит на английском.
1 Present indefinite.
2 Present perfect.
3 Past indefinite.
4 Present indefinite.
Переведите, учитывая правила перевода
модальных глаголов и их
1 Конкуренция никогда не должна останавливаться.
2 Студенты должны сдать 45 экзамена во время зимней сессии.
3 А.С. Попов изобрёл радиостанцию.
4 Ему было разрешено открыть окно.
Переведите, учитывая правила перевода «субъектного» и «объектного» инфинитивного оборота.
1 The number of unemployed is reported to increase with every year.
2 People expect the 21st century to bring peace on earth.
3 You are supposed to graduate in four years.
4 She wanted me to help her in the garden.
1 С каждым годом растёт число безработных.
2 Люди 21-го века хотят мира на Земле.
3 Вы должны стать выпускником через 4 года.
4 Она хотела, чтобы я помог ей в саду.
Переведите предложения,
1 I am writing a control work now.
2 Studying the ecosystem we can analyze its structure and the processes in it.
3 The experiment will be carried out by the professor in the laboratory.
4 The representative of the firm has signed the contract.
1 Я сейчас пишу контрольную работу.
2 Изучая экосистемы, мы сможем анализировать их структуру и процессы в нём.
3 Эксперимент будет
проводиться профессором в
4 Представитель фирмы подписал контракт.
ФГБОУ ВПО КУРГАНСКАЯ
Факультет_____________________
Кафедра_______________________
Контрольная работа
По:___________________________
______________________________
Выполнил:_________________
Проверил:_________________
Лесниково 2012
Информация о работе Контрольная работа по "Английскому языку"